سه‌شنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۴

در راه نجات و بازگرداندن سلامتی انسانی بکوشيم!

بيانيه بيش از ٢٦٠ نفر از روزنامه‌نگاران، روشنفكران و فعالان سياسی به پشتيباني از اكبر گنجي
اگر اين روزنامه‌نگار شجاع و حرفه‌اي بدون وقفه و تأخير از سوي قوه قضاييه به مراكز درماني خارج از زندان اعزام نشود و برابر تشخيص پزشكان مستقل تحت درمان قرارنگيرد، ما براي نجات وي به
اعتراضات قانوني مدني و مسالمت‌آميز ديگري، فراتر از صدور بيانيه دست خواهيم زد. [ادامه مطلب]

اطلاعيه مطبوعاتی دكتر شيرين عبادی درباره وضعيت اكبر گنجی
بيماری آقای گنجی رو به تشديد است و اعتصاب غذا در شرايط فعلی برای او می‌تواند عواقب خطرناكی داشته باشد. از آنجائيكه طبق موازين حقوق بشر كسی را نمی‌توان به صرف ابراز عقيده از آزادی محروم ساخت و نيز با توجه به وضعيت پيش آمده ، به عنوان وكيل آقای اكبر گنجی، از تمامی همكاران وی و همچنين مدافعين حقوق بشر و آزاديخواهان تقاضا دارم با ارسال نامه‌ يا ايميل درخواست نمايند كه شرايط مناسب برای مداوای ايشان در خارج از زندان فراهم شود.
[ادامه مطلب]

۴ نظر:

ناشناس گفت...

آقای درويش پور عزيز
من يه پيشنهادی دارم و آن اينکه: روز مشخصی متنی انگليسی را که قبلا آماده کرده ايم برای جلب توجه افکار عمومی جهان ونهادهای حقوق بشر که من ايميل همه شون رو هم دارم در وبلاگمون منتشر کنيم .و اين روز مشخص همين چند روز آينده باشه نه ديرتر.ما درگير مضحکه انتخابات حکومتی نبايد بشيم و گنجی را که نمادی از تقاضاهای جامعه مدنی است یعنی آنچه که ما به آن تعلق داریم٬ دوباره برجسته اش کنیم.آيا نبايد بخشی از بار اين تقاضا ها را ما نيز بر دوش بکشيم؟

ناشناس گفت...

http://news.gooya.com/politics/archives/029476.php

ناشناس گفت...

!نی لبک عزيز
اگر مخاطبين نامه نهادهای شناخته شده بين المللی حقوق بشر و افکار عمومی جهان باشند،من در اين حرکت با شما همراهم.
!موفق باشی

ناشناس گفت...

aghaye hassanpour pas ye huraaaa...bale hamin tor ham khahad bood.
eradat faraavaan!
neylabak